افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و کشاورزی آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

سیدعبد‌الله موسوی در حاشیه جلسه عمرانی شهرستان آوج  با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 سرمایه‌گذار خرد و کلان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: شهرستان آوج از قطب‌های مورد توجه در عرصه گردشگری و صنعتی است که باید با کارکرد‌های صحیح زمینه ایجاد فضاهای مناسب برای سرمایه‌گذاری در آن مهیا شود.

فرماندار شهرستان آوج افزود: به کارگیری نیرو‌های مستعد در حوزه‌های درمانی و بهداشتی نیز یکی از اولویت‌هایی است که در هفته‌های آینده با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به سابقه تاریخی این شهرستان تصریح کرد: این تاریخ نشان دهنده ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که شهرستان آوج از آن بهره‌مند بوده است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: تشکیل کانون‌های فرهنگی برای ارائه راهکار‌های مناسب به منظور توسعه گردشگری نیز از برنامه‌های دیگر فرمانداری آوج است که در حال پیگیری است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون قول‌های مساعدی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برای توسعه همه‌جانبه بخش‌های فرهنگی و فعال‌کردن فضای گردشگری ابنیه تاریخی داده شده، امیدوارم که در سال جاری این مهم تحقق یابد.

وی با بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر در بسیاری از بخش‌ها نیازمند توجه است، عنوان کرد: کارآمدی مسئولان در همه حال شرطی پایدار و اصلی برای توسعه است که موجب به چرخه افتادن بخش‌های غیرفعال می‌شود.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: برپایی مراسم و آداب و رسوم مختلف در این شهرستان نشانگر سابقه کهن و قدمت‌دار بودن مردمان این شهرستان است.

موسوی بیان کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ‌ها، توسعه، پیشرفت و خدمت مضاعف از وظایف رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی در جامعه بوده که پویایی بخش‌ها را به طور چشمگیر افزایش می‌دهد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 23 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی